Testimoni Spa

Nabila, 17 tahun - Keramat
Saya mempunyai masalah haid yang tidak teratur. Selalunya 3 ke 4 bulan sekali baru datang haid. Ini sering berlaku apabila saya stress dalam pembelajaran. Lama saya menghadapi masalah ini, dan tidak tahu bagaimana untuk mengatasinya.
Namun, apabila saya diperkenalkan dengan Mandian Buih Ultrasonik, saya terus cuba. Saya ke Aladdin Spa sekali setiap minggu dan Alhamdulillah ! Hanya 5 kali mandian, saya haid saya kembali normal !!! Saya rasa sungguh gembira.


MANDIAN SPA ULTRASONIK - PENAWAR TUBUH
Diba , Setapak

Istimewa mengenai Aladdin Spa ialah, setiap kali saya mandi, saya merasakan AROMA OZON yang mampu menyegarkan tubuh dan minda saya. Tambahan, urutan buih ultrasonik itu benar-benar mengurut setiap inci sel tubuh saya. Lenguh-lenguh badan dan keletihan segera HILANG selepas mandi 15 minit. 

Saya juga semakin SIHAT DAN GEMBIRA menjalani kehidupan seharian. STRESS tidak lagi mengganggu saya kerana haruman LAVENDER sangat menenangkan saya apabila saya pulang dari kerja.
HYDROTHERAPY is the BEST solution !
 

KECANTIKAN
Eni Elina, 23thn - Cheras

Kecantikan wajah adalah perkara yang sangat penting pada saya. Kulit muka saya sangat sensitif dan kering. Jadi, jika tersalah menggunakan produk kecantikan semasa melalukakan facial, pasti kulit saya akan rosak. Saya telah mencuba Spa SG 2000 ! Sambil mandi, saya masukkan muka saya ke dalam buih-buih air. Ini adalah untuk efek facial dan deep cleansing pada kulit wajah saya. MENGKAGUMKAN !

Setelah 15 minit, kulit wajah saya sangat BERSIH, BERSERI, dan SEGAR. Ia umpama membuat perawatan wajah di salon kecantikan yang lain tetapi dalam masa yang singkat, efek yang maksimum malah kesan yang berpanjangan.

TERIMA KASIH SG 2000 Spa.


Master Fatimah - Juruterapi Aladdin Medic & Beauty Spa
Ini merupakan pengalaman saya sendiri setelah 6 kali Mandi Spa :
PELANGSINGAN
1) Berat badan saya turun 4 kg tanpa perlu saya berlapar. Minyak Rosemary, Juniper dan Pine amat membantu dalam pembakaran kalori dan meningkatkan metabolisma tubuh saya. Malah, ia membentuk tubuh saya dengan cepat dan berkesan.

MELEBATKAN RAMBUT
2) Di samping, menurunkan berat badan, RAMBUT saya kini kelihatan sihat dan semakin SUBUR. Tiada lagi masalah keguguran rambut. Saya gembira dengan perubahan ini.

MEMULIHKAN SENGGUGUT
3) Setiap kali menstruasi, saya sering sakit perut, krem kaki, sakit pinggang. Kesakitan saya tidak dapat digambarkan. Namun, selepas Mandian Spa SG 2000, masalah ini TIADA LAGI !
Ternyata, Mandian Buih Ultrasonik yang menggabungkan pelbagai kaedah rawatan benar-benar berkesan dan alami. Cuba lah ! Pasti anda akan terasa kelainannya.

0 comments: