SG 2000 Spa -Merawat Pelbagai Penyakit



Master Fatimah - Juruterapi Aladdin Medic & Beauty Spa

Ini merupakan pengalaman saya sendiri setelah 6 kali Mandi Spa :

PELANGSINGAN
1) Berat badan saya turun 4 kg tanpa perlu saya berlapar. Minyak Rosemary, Juniper dan Pine amat membantu dalam pembakaran kalori dan meningkatkan metabolisma tubuh saya. Malah, ia membentuk tubuh saya dengan cepat dan berkesan.

MELEBATKAN RAMBUT
2) Di samping, menurunkan berat badan, RAMBUT saya kini kelihatan sihat dan semakin SUBUR. Tiada lagi masalah keguguran rambut. Saya gembira dengan perubahan ini.

MEMULIHKAN SENGGUGUT
3) Setiap kali menstruasi, saya sering sakit perut, krem kaki, sakit pinggang. Kesakitan saya tidak dapat digambarkan. Namun, selepas Mandian Spa SG 2000, masalah ini TIADA LAGI !

Ternyata, Mandian Buih Ultrasonik yang menggabungkan pelbagai kaedah rawatan benar-benar berkesan dan alami. Cuba lah ! Pasti anda akan terasa kelainannya.

0 comments: